úterý 13. května 2014

Jaspisová kočka



jestli to stihnu, tak půjde v červnu na výstavu OPEN PERFORMANCE  v konírně třebíčského
zámku, v rámci doprovodného programu ZÁMOSTÍ TŘEBÍČ 2014

 
                                     

doháčkovala jsem ubrousek pro dceru - ještě naškrobit, uvařit si kafe a špendlíkem v každé pikotce vypnout
moje babička měla háčkované záclony, když je vyprala, musely se vypínat na háčky v obrovském rámu





 rozkvetl další květ mučenky

a taky ibišek
ten jsem koupila vloni, stál na chodníku před květinářstvím a nedalo se mu odolat

1 komentář :

  1. Tééda, jsem zvědavá na kočičku až bude hotová;) A na výstavu se zajdeme podívat!;) Ubrousek nádherný a mučenka taky;) Ibišek jsme si kupovali spolu a čekám každým dnem, že se mi taky otevře krásný květ;) Zítra se těším :-*

    OdpovědětVymazat