čtvrtek 8. května 2014

Drobné radosti

                                          něco malého ke kávě
                                          ubrousek dělala moje mamka, díky mami
                                          dřív jsem si na kraječky nepotrpěla
                                          teď háčkuju jednu dečku za druhou,
                                          protože se i ty moje holky nakazily

                                         konvalinky na zahradě jsou v plném květu
                                         vázička je taky z Aukra
                                         sklárny Libochovice, P.Pánek
                                          bílé kosatce kvetou nejdřív

                                          na jižním kuchyňském okně kvete Dendrobium


                                          drátovaný brouk
                                          a ještě drátovaný zápich motýla
                                          mějte se krásně

4 komentáře :

  1. Něco malého ke kávě - koukám, že jsi to stihla nafotit až po nájezdu naší rodinky :-))) mňam, to byla dobrůtka. Krásné fotky, na dečku se moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, to jsem fotila hned ráno, po upečení. Nechtěla jsem riskovat :)

      Vymazat
  2. jééé já bych si dala taky něco malého ke kávě;) a výzdoba nádherná, máš to krásně sladěný;)

    OdpovědětVymazat