pondělí 18. prosince 2017

Předvánoční přípravy

  Dneska jsem jela ještě koupit ňáký věci do města a na zpáteční cestě jsem seděla v MHD vedle chlapa, co strašně smrděl.
 Když jsem pak doma v teploučku vybalila ovčí kožešinu, co jsem na trhu koupila, mi došlo, že si o mně myslel zřejmě totéž :)))
 V jídelně smrad jak z kanálu, tak jsem sedla k počítači, co na to odborníci.
 Těch bylo opravdu hodně.
 Psali, že může kožešina smrdět jen trošku, když do ní zaboříme nos.
 Když smrdí i na dálku, tak je něco špatně. Asi vyčinění. Že to jsou levné polské.
 No já ji koupila za 850 a nevím, jestli je to levně nebo ne.
 Rady typu ,,rok větrat venku,, jsem zavrhla, páč ji chci mít za 6dnů u večeře.
 Budou na ní sedět vnoučata a nechtěla bych, aby taky smrděla.
 Pak jsem se dočetla, že to dělá špatně vyčiněný lanolín,
 tak mě napadlo kůži z rubu postříkat septonexem na dezinfekci ran a vytírala suchým hadříkem.
 Zatím dobrý.
 Když tak to ještě párkrát zopakuju a po vánocích může klidně na rok na mráz.  
 Tak pěkný a hlavně pohodový vánoce.
Milena

Žádné komentáře :

Okomentovat