pátek 26. září 2014

Růže

jsem uřízla dnes na zahradě
ještě pořád je spousta kvetoucích rostlin
maliny už nejsou tak sladké, jako v létě
tak si na nich nejvíc pochutnají papoušci, kteří ocení především semínka, která jsou uvnitř každého zrnka

dnes jsem chystala záhony na nové cibuloviny, které jsem koupila
a pak jsem ještě zasadila do nádoby pár modřenců, které se mi rozmnožily na záhoně
abych je na jaře mohla dát ke vchodu nebo k houpačce, to ještě uvidím
taky jsem ještě stihla kafe na sluníčku
večer mě doma čeká ještě nějaká práce, ale na zahradě si vždycky ,,dobiju baterky,,


3 komentáře :

  1. Nice allium and tulips in spring!
    Have a nice weekend!
    Best regards Ewa :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely raspberries for the parrot! It´s going ro be so beautiful in the spring with Your bulbs! Have a nioce sunday! :) Mia

    OdpovědětVymazat